ohodnotit

2015
Délka:
90 minut

Obsah filmu Asteroid zkázy

Vědec Steve Thomas přišel o práci poté, co vynesl na veřejnost citlivé informace, že satelit, který měl varovat Zemi před asteroidy, byl zneužit pro špionážní účely. Když však meteorický déšť zasáhne několik míst na planetě, naplní se jeho obavy o tmavém asteroidu, který míří přímo k nám a může způsobit naprostou zkázu.

FTV Prima

Nejnovější komentáře k filmu

curil
Hodnocení: 1 / 10
Přidáno: 14.1.2020
Katastrofický film podřadné úrovně se   zařadil mezi další podobné stejného žánru,   v nichž se vyžívají američtí filmaři v   posledních deseti letech. Tyto příběhy mají   společné nedostatky, už v zárodku nekvalitní   scénář, který se hemží logickými omyly;   rozporuplnou úroveň technický triků, která je   právě v tomto žánru nadmíru důležitá a v   neposlední řadě šmíráckou kvalitu hereckých   představitelů. Není náhodou, že se v   podobných filmech objevují druhořadí   televizní herci anebo zapadlé hvězdy jako je v   tomto případě Lochlyn Munro. Nebezpečí z   vesmíru už bylo tolikrát zpracováno, že už   je to pomalu nekoukatelné, stále stejné.   Poctivě sice vše shlédnu, kvůli všeobecnému   přehledu, ale druhý den se mi film vykouří z   hlavy. Naštěstí mám času dost...

Hodnocení:n12345678910

Hodnocení filmu

37.5 % (4)
1   - curil
4   - Kycky
5   - zd.bobek
5   - LuboLibin
Asteroid zkázy (2015) [TV film]Asteroid zkázy (2015) [TV film]Asteroid zkázy (2015) [TV film]Asteroid zkázy (2015) [TV film]
Český lev Oscar

Filmová databáze v číslech

Filmů: 161330
Osobností: 654688
Fotografií: 620500
Plakátů: 297913
Obsahů a biografií: 148027

Poslední komentáře

Teroristka (2019)

Teroristka
Jako komedii tomu něco   ještě chybělo ale jinak mě   to pobavilo. Skvělé herecké   obsazení spojeno s takovou   tou chatařskou náladou a   více >

Autor: wena | Hodnocení: 6 / 10

Náklad 200 (2007)

Náklad 200
Ke konci filmu lze vidět   sovětský způsob popravy   odsouzence k trestu smrti.   Když se to vezme kolem a   kolem, kromě zjevné láce je   také více >

Autor: pohledvenkova | Hodnocení: 7 / 10

Kobro, je to na vás! (2016) [TV ...

Kobro, je to na vás!
Ruská tajná služba strieľa   v cudzej krajine raketometmi   po ľuďoch za bieleho dňa na   ulici hlavného mesta, tí   vybehnú z auta ktoré práve více >

Autor: whack | Hodnocení: 1 / 10

Arctic: Ledové peklo (2018)

Arctic: Ledové peklo
Tak kasovní trhák to asi   nebude . Nějaké takové   filmy už tu byli ale tohle je   jiný level. Snímek celkem s   třemi protagonisty a jedním   více >

Autor: wena | Hodnocení: 7 / 10

Rusko z výšky (2018) [TV film]

Proč tyto dokumenty nejsou v nabídce

Rusko z výšky
Musel jsem vyhledat v   zahraniční mutaci. Rusko   nabízí svojí rozlehlostí   nepřeberné množství krás.   Tento dokument je naštěstí   oproštěn více >

Autor: Mackaku | Hodnocení: 10 / 10

Zdarma
aplikace
pro mobil
ke stažení

Copyright © 2003-2020, HyperMedia, a.s.. Všechna práva vyhrazena. Návštěvnost měří NetMonitor.
Šíření nebo publikování jakéhokoli obsahu serveru bez předchozího písemného souhlasu provozovatele je zakázáno.

Load: 0.033/0.016